Manuela

Trollhättan

Publicerad 2011-12-27 23:26:53 i The diary,

Hejsan!
Dagen har spenderats uppe i Trollhättan, först hade jag lite ärenden att göra och sen blev de lite shopping. Mötte upp Sara på Överby men de va så mycket folk att jag bara orkade gå in i två affärer. Fick dock med mig ett plagg ur varje så jag är nöjd!
Efter åkte vi hem till Sara, åt middag och sen vilade jag en stund medan hon städade. Runt 7 tiden kom Andrej och Albert som vi fikade med och umgicks innan de var dags för mig att ta bussen hem. Hade på mig mina Jeffery Campbell skor så jag har lite ont i benen av att ha gått i dem hela dagen, men jag överlever!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-01-02 23:09:52

Vad fint hår du har! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela