Manuela

TIsdag!

Publicerad 2011-12-06 18:43:14 i The diary,


Hello!
Efter skolan idag promenerade jag och Kaltrina ner till stan, i de mysiga men kalla vädret. Snön har äntligen fallit och att se vitt på backen gör att julkänslan verkligen är här och nu kan nedräkningen till jul börja. Vi gjorde inget annat än solade, jag körde på  30 minuter men ändå syns de inte så tydligt. Min kropp är brun men ansiktet fortfarande ljust. Tog bussen hem från Trollhättan 16,50 och hoppades hinna byta på Edet till bussen som åker till mig, men eftersom jag inte gjorde de fick jag promenera.
Har suttit här hemma i en timme nu kanske, fått i mig lite mat och vilat. Men nu är de slut på de, ska dammsuga rummet en snabbis och sen tvätta kläder! De måste vara de tråkigaste som finns, men de är sånt som måste göras !

Kommentarer

Postat av: Isabell och Lova

Publicerad 2011-12-07 10:59:17

hej :) jätte fin blogg :D Hur mår du ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela