Manuela

Svar till Ema.

Publicerad 2011-12-06 10:53:40 i Questions and answers,

Jag jobbar inte utan jag har råd att shoppa tack vare mina föräldrar, jag är inte rik men eftersom jag är de ända barnet så får jag de mesta jag vill ha. Dessutom tycker jag inte att jag shoppar så mycket men de är väl olika från person till person.
Ja jag röker, de är egentligen inget jag har velat ta upp här i bloggen men eftersom denna frågan kommit upp så svarar jag på den. Båda mina föräldrar vet om de, min mamma har vetat i 3 nästan 4 år och min pappa har vetat i 6 månader. Min mamma kom på mig genom att jag hade ett paket i väskan hon blev inte arg utan besviken men hon började också i ung ålder så hon hade ändå inte mycket att säga till om. Pappa blev förvånad, jag berättade själv för honom, han va inte glad över saken men han som mamma började röka i ung ålder och mamma fick han att inse att skälla på mig inte kunde göra saken bättre. Att berätta för sina föräldrar är inte de lättaste, jag hade tur med mina att de är väldigt förstående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela