Manuela

My day!

Publicerad 2011-12-16 23:45:04 i The diary,


Efter skolan gick jag iväg till Sara, efter 30 minuter kom även Nancy. Vi tre hade en riktigt trevlig och mysig eftermiddag, de blev tjejsnack, häng vid var sin dator, god mat och lite annat. Sista timmen innan jag åkte hem satt jag dock med Zeljka och fikade en stund, pratade men henne också om lite allt möjligt innan klockan blev halv sju och jag åkte mot Edet.
Gick till farmor för en sen middag och för att hälsa på henne lite, tvingade henne även att se på top model med mig också. Hon är så söt, kommenterar allting. När någon är lik en person man känner, eller någon har liten panna och massa annat. När top model va slut så promenerade jag hem och gjorde inte mycket den första timmen, sen skypade jag med Lana och vi kollade balklänningar till henne och så kollade vi på hur vi skulle göra våra studentmössor. Kan knappt fatta att de är 7 månader kvar tills jag tar studenten! Helt sjukt.
Nu ska jag rensa lite kläder från min säng så jag kan lägga mig är så otroligt trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela