Manuela

Måndag.

Publicerad 2011-12-26 23:07:03 i The diary,

Hejsan!
Har haft en riktigt mysig dag, pysslade om mig själv lite först med ansiktsmask och lång dusch innan jag sen promenerade in till Edet och unnade mig en 30 minutare i solariet. Kände mig riktigt blek så den behövdes verkligen! Efter de gick jag och besökte min söta farmor, vi kollade på filmen Nanny Diaries som gick på kanal 7 och efter de blev de en sen måltid. Därefter promenerade jag hem, de blåste som tusan ute så när jag kom hem kröp jag ner i soffan och kollade på Transformers 3 med mamma innan jag nu tog fram datorn.

Kommentarer

Postat av: Lana Fredriksson ♥

Publicerad 2011-12-27 17:58:20

Tja!

Fin blogg :)

Gör mig en tjänst och klicka på det länkade inlägget? Viktig fråga som jag behöver svar på!

Postat av: fifteenfifty

Publicerad 2012-01-06 18:24:19

fin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela