Manuela

Hello!

Publicerad 2011-12-13 10:37:54 i The diary,

God morgon!
Idag kom jag sent till skolan, men bara 10 minuter. Kände mig seg, deppig och trött. Dessutom när jag kommer så vill min lärare prata med mig och jag ser att de är nationella provet han håller i så jag blir supernervös. Vi sätter oss ute och han vänder på pappret och de ända jag ser är att de står MVG, jag blir så chockad att jag frågade han om han skojade med mig eftersom jag inte alls kände att jag gjorde bra ifrån mig när jag skrev den. Men tydligen tyckte han att den va super med bara några få fel. Nu är jag super glad, började nästan skutta runt förut, haha. Nu sitter jag i alla fall i biblioteket och skriver på mitt reportage i väntan på att Kaltrina ska komma till skolan.

Kommentarer

Postat av: carina dahl.

Publicerad 2011-12-13 10:41:22

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med på direkten. :D

Postat av: carina dahl.

Publicerad 2011-12-13 10:49:42

lagt till dig med. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela