Manuela

Good night

Publicerad 2011-12-11 01:13:02 i The diary,

Har haft en otroligt bra dag, då jag umgåtts med mina favorit personer. Allt som förändrade mitt humör va matchen, jag är inte arg utan besviken. Men de blir så, alla kan inte vinna. Förhoppningsvis tar vi igen de nästa match! Och ni som säger att Real är kassa så kom ihåg den tiden Barca va i vår situation, den tiden ni har försökt tränga bort. Men vi kommer ta oss upp till toppen igen! ¡Hala Madrid!
Nog om matchen nu, ska krypa ner under täcket och se på filmen You Again.

Kommentarer

Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Publicerad 2011-12-11 08:17:30

Jul, jul, strålande jul. Gläns över vita skogar!

Jag har en liten fråga till dig...



Jag tänkte göra akrylnaglar till jul men vet inte riktigt vilken färg/glitter jag ska ha Beslutsångest. Har du några tips vad som skulle kunna vara snyggt:)?

Postat av: jennifer

Publicerad 2011-12-12 19:04:34

åh va fin du är, avis på dina ögonbryn! önskar mina kunde va tjockare!



åhhhh har du lite spike? fyfan vad fuskigt, vill ha dom med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela