Manuela

God morgon.

Publicerad 2011-12-26 13:13:25 i The diary,

Vaknade av att hemtelefonen ringde redan runt klockan 11, men låg kvar i sängen och hade förhoppningar om att jag skulle lyckas somna om för jag var så trött. Men såklart gick inte det, runt 12 drog jag mig upp ur sängen för att hämta kaffe och sen dess har jag legat här i sängen och läst lite bloggar. Idag planerar jag inte att göra mycket eftersom jag är så otroligt trött efter jul helgen. Ska smeta på en ansiktsmask nu tänkte jag och sen slänga mig in i duschen. Har 3 kilo hårspray i håret som måste tvättas ut.

Kommentarer

Postat av: KKUNGAMANDA

Publicerad 2011-12-26 18:30:00

Vara med i min fantastiska tävling där du kan vinna valfri vara från brandsinfashion.com?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela