Manuela

God Jul!

Publicerad 2011-12-24 20:42:50 i The diary,

Hejsan!
Hoppas eran julafton har varit lika mysig som min! Har spenderat dagen hos farmor med familjen och kusinerna. Riktigt mysigt och trevligt var de. Massor av god mat som farmor hade lagat, kalle anka på TV,  julklapps utdelning med mig som tomte, fikor och julklapps leken som vi skrattade oss igenom. Alltid underbart att fira högtider med familjen och speciellt min lilla kusin hon blir alltid så glad när hon öppnar sina presenter, man blir glad själv av att se på henne.
Är hemma nu, ska vila lite. Sen tvätta håret eftersom de finns riktigt mycket hårspray i de och så hade jag något mer att göra men de kommer jag inte på nu vad det var. Haha, och ja mina julklappar bestod av kuvert med bara pengar i så inget speciellt att visa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela