Manuela

3:dje advent

Publicerad 2011-12-11 11:27:56 i The diary,

God morgon!
Solen lyser idag in genom persiennerna och de känns som vårmorgon och absolut inte som att de är 3:dje advent. Behöver mer julstämning känner jag, hade de legat snö på backen istället för frost hade de varit ett plus. Men jag får fortsätta hoppas på att de blir en vit jul, annars känns de ju inte riktigt som jul om inte snön är här. Är uppe såhär tidigt idag för jag hade tvättid, de är lite surt men söndagar är ju alltid tråkiga och man gör sysslor som man under veckan smiter ifrån. Har precis slängt in 2 maskiner och dom är klara om 40 minuter så jag har lite tid att dricka mitt morgon kaffe nu.

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2011-12-11 11:30:29

Hej, fin blogg :) följa varandra genom bloglovin? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-11 12:30:46

Nämen tacktack! här är det fullt med snö ;)

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-12-11 12:31:08

Nämen tacktack! här är det fullt med snö ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela