Manuela

25 December

Publicerad 2011-12-26 01:00:09 i The diary,

Hejhej!
Har haft en underbara dag, julen har firats med släkt och vänner. Har varit fullt hela dagen, man ska från ett ställe till ett annat och samtidigt ska man hinna umgås med alla och hinna prata lite. Men de har varit roligt, träffade alla sysslingar på mammas sida av familjen idag. Vi träffas kanske 2 gånger om året även fast vi bor 20 km ifrån varandra bara. Lite synd faktiskt! Har även ätit massor av god mat, provade på janssons frestelse för första gången och de luktade som kattmat. Smaken vet jag inte om den är den samma för har aldrig provat kattmat, men de va inte gott. Runt 18 åkte vi till Sara,Zeljka&Karlo, där va även Tanja,Sead,Adnan och Benjamin så vi var riktigt många. Åt mer god mat, öppnade lite presenter och umgicks!
Har nu precis kommit hem, riktigt trött är jag så jag ska tvätta bort mitt smink nu och sen lägga mig och se en film tänkte jag. Men först slänger jag upp lite bilder. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela