Manuela

2011 testet.

Publicerad 2011-12-11 11:44:10 i Something fun,



Du under 2011..

Har du gråtit? - Ja.
Har du skrattat? - Självklart!
Har du sovit i tält? - Nej.
Har du sovit under bar himmel? - Japp.
Har du varit på Gröna Lund? - Nej.
Har du varit på Liseberg? - Nej, inte i år.

Har du varit på Kneipbyn? - Nej.

Har du varit utomlands? - Japp!
Har du varit i en annan stad? - Ja.
Har du bott hemma? - Japp.

Dina vänner under 2011..

Har en vän dött? -
Tack och lov så har ingen de.

Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja. 
Har du sökt tröst hos en vän? - Japp. 
Har du sovit över hos en vän? - Fertal gånger.
Har du varit kär i en vän? - Nej.
2011 har du: - Haft de riktigt bra, visst finns de dagar som har gått fel men de flesta har varit super!

 

När...

Grät du senast? -
Igår, till filmen jag såg på.
Skrattade du senast? - För en stund sedan.
Duschade du senast? - Igår.
Lyssnade du på musik senast? - Gör de nu.
Hade du kul senast? - Igår. 

Vem..

Kramade du senast? -
Pappa.
Pratade du i telefon med senast? - Mormor och Morfar.
Fick du sms av senast? - Sara.
Hade du tråkigt senast? - Nu, hatar söndagar.
Kommer du ifrån? - Kroatien.
Heter? - Manuela Antolovic.
Hur gammal är du? - 18 år.
När fyller du år? - 8 Augusti.
Tycker du om någon just nu? - Ja självklart.
Jag samlar på? - Skor och parfymer.
Gröna eller röda äpplen? - Röda, saftiga.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Beror på vem jag känner att jag kan prata med i just den situationen.
Vilken tid gick du upp idag? - 11.00
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja.
Har du sovit ensam inatt? - Japp.
Har du strumpor på dig nu? - Ja.
Hur svarar du i telefon? - Hallå?
Vad ska du göra ikväll? -
Plugga, städa och tvätta!
Vad ska du göra imorgon? - Gå till skolan och mer vet jag inte.
Var vill du bo när du blir stor? - Jag vet inte, men vill prova på och bo några år i ett annat land vet jag.

Vad vill du bli när du blir stor? - Jag vet inte.
Är det okej att gråta? - Ja.
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren!
Skulle du göra om du vann en miljon? - Resa!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Ne.
Vill du gifta dig? - Jag vet inte än, men jag tror jag vill de.
Vill du ha barn? - Klart jag vill, men inte allt för tidigt i livet.
Solar du ofta? - Nej.
Är du bra på att laga mat? - Haha, nej.
Hur vig är du? - Inte så jätte.
Vilken är din favoritglass? - Ben&Jerrys.
Tror du på ett liv efter döden? - Japp.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls!
Vilken ögonfärg har du? - Bruna.
Vilka hårfärger har du haft? - Blondt, svart, brunt, oranget, gult, kastanj brunt och säkert flera andra.
Är du beroende av något ? - Mina vänner och skor!
Brukar du bädda sängen? - Oftast.
Vad var det senaste du sa? - Finns de mer kaffe?
Saknar du någon nu? - Flera stycken.

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2011-12-11 11:48:28

sv: okej härligt :) säg till då du har lagt till mig så lägger jag till dig :)



kram /therese

Postat av: therese

Publicerad 2011-12-11 12:29:22

sv: okej härligt :) har lagt till dig nu med:)



kram /therese

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela