Manuela

Wednesday.

Publicerad 2011-08-31 20:03:48 i The diary,


Tillbaka i vardagen är jag verkligen, skola, fika och lite shopping. Har nästan glömt bort att jag va på semester, de känns som att inget har hänt att jag inte ens var borta. De är en konstig känsla vet inte hur jag ska förklara den. Men de känns bra att vara tillbaka även om jag saknar Kroatien men för mycket av de goda blir aldrig bra så de är ganska bra att jag är hemma. Nu har jag något att längta till igen, Kroatien 2012.
Nu blir de kanske lite mycket om Kroatien hela tiden men jag hade de så bra där nere. Men ska försöka att undvika de lite nu. För att byta skrivämne så... Skolan va helt okej, fick mitt schema och träffade alla. De blev såklart en sväng till Zeljka efter skolan och sen en runda på Överby köpcenter och en fika på Strandgatan med min söta Kaltrina som jag har saknat så otroligt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela