Manuela

I'm home

Publicerad 2011-08-30 13:00:28 i The diary,

De känns konstigt att inatt ha sovit i sin egna säng, vaknat upp i sitt rum och de bästa är ju att några solstrålar skiner igenom persiennerna såhär på morgonen. De är dock fortfarande lite ovant att gå från shorts till jeans och halsduk, men hösten är ju här redan.
Har varit vaken i cirka en timme har bara tagit de lugnt och försökt vänja mig vid de att jag faktiskt är hemma igen. Jag tror hela tiden att jag drömmer, jag va ju nere i en månad och allt känns så otroligt konstigt här hemma nu. De ända jag har hunnit vänja mig vid är att lyssna på The Voice igen, haha. Nu måste jag göra mig i ordning för de verkar bli en tripp till Nordstan.

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-08-30 15:34:17

Vinn en sprillans ny Macbook Air! Klicka på länken för att veta mer!

http://jennyvuongs.blogg.se/2011/august/vinn-en-macbook-air.html



Klicka på länken nedan & var med och tävla om ett snyggt namnsmycke!

http://jennyvuongs.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-namnsmycke.html



Kram Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela