Manuela

Spenderat tid med kusin vitamin.

Publicerad 2011-04-04 22:16:06 i The diary,



Gjorde mig i ordning lite fort tidigare idag och gick över till Lilla Edet för att träffa min kusin. Vi käkade pizza och pratade om massor de var verkligen jätte länge sen vi sågs så vi hade mycket att prata om. Sen hängde hon med hem till mig så vi satt här och fortsatte prata, lyssnade lite på musik och kollade på lite roliga klipp.
Nu ska jag snart lägga mig och sova, imorgon börjar jag tidigt eftersom jag har skrivning i Svenska på morgonen klockan 8.

Kommentarer

Postat av: inga

Publicerad 2011-04-05 13:19:42

Åh jag blev sugen på pizza nu bara för du tog upp de :(

SV: Nejdå inte farligt, bara det gamla vanliga med ryggen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela