Manuela

Måndag.

Publicerad 2011-04-04 16:49:50 i The diary,






Ny vecka äntligen, den förra va inget vidare. De märkte ni kanske också på bloggen fanns inte så mycke inlägg men de ska de ändras på. Nu kör jag igen, förhoppningsvis komemr jag hitta något kul att skriva om även fast veckan är fylld av prov som ska pluggast till och inlämmningar som ska göras.
Idag har skoldagen varit ganska chill hände inte så mycket, men på lunchrasten åkte jag, Kalle & Yara in till stan. Kalle solade medan jag och Yara gick och köpta kaffe på Espressohouse och sen gick vi allihopa och käkade på Max. Riktigt mysigt var de.
Just nu är jag hemma och pluggar matte för fullt. Men slänger in en dagens outfit snabbt snart också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela