Manuela

God morgon.

Publicerad 2011-04-02 09:34:25 i The diary,



Igår skullle jag ju städa, men de hände alldrig eftersom jag var så trött. Istället blev de ficka och så tittade jag på två filmer. Såg Twelve & Trassel, den nya disney filmen är ju grym. Jag älskar verkligen disney filmer har alltid gjort de och kommer alltid att göra de.
Jag somnade igår redan runt klockan 22 tänkte bara blunda för en stund, men jag vaknade inte fören 8.30 på morgonen. Nu tänkte jag kanske kolla en till film har faktiskt ganska tråkigt och de är väldigt tidigt så de finns inte så mycket att göra.

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2011-04-02 10:00:58

FIN BLOGG! Vad ska du göra den här lördagen? :)

Postat av: Charlotta

Publicerad 2011-04-02 10:26:15

Överfin header!

Vad söt du är :)

Postat av: mysan

Publicerad 2011-04-02 13:57:00

Ska jag göra ett videoinlägg? :)

Säg gärna vad jag ska prata om elr ställ nån fråga som jag kan svara på i videoinlägget! :)

Hjälp mig nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela