Manuela

EMELIE GÄSTBLOGGAR

Publicerad 2011-04-30 19:48:13 i The diary,

hellu! eftersom min kusin suger på att blogga, tänkte jag bara uppdatera lite! hon har skaffat sig ett liv, det är därför hon inte bloggat nu under dessa veckor. hon har fikat på strandgatan med kalle varje dag, snart kommer dom nog rulla fram om dom inte slutar ;) sedan har jag och manuela börjat träna lite inför beach body 2011! efter alla dessa pizzor behövs verkligen promenader!

idag är de valborg och vi har inga planer. just nu sitter manuela och plattar sitt hår och sedan ska vi dra oss hem till moi så jag lkan byta byxor och sedan blir det väl av och kika på brasan som är nere in tha big city!

ska tjata på henne så hon börjar blogga igen!

ha de bäst ;)

klicka in på min blogg och följ mitt ointressanta liv! yeah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela