Manuela

Tisdags mys.

Publicerad 2010-09-14 19:19:19 i The diary,

Hejsan hoppsan!
Mitt bloggande har börjat bli lite dåligt. Men för idag så har jag mina anledningar! Jag åkte upp till skolan för att hinna vara med på en lektion innan det var dags att åka hem igen för att göra ett besök hon tandläkaren. Jag var otroligt rädd för att hon skulle säga att jag hade hål och gud vet vad. Men hon sa att det såg bra ut förutom att jag måste sluta gnissla med tänderna ( som jag aldrig gör?) och att jag måste sluta småäta och det vet jag att jag gör hela tiden. Men hallå jag är hungrig?!
Nu sitter jag i rummet och äter godis samtidigt som jag läser de nya nummret Chic & Glaze som mamma köpte till mig idag.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-14 20:38:12

Är det bättre emd ögat nu då gumman?

Hahaha varför ljuger du om att du inte ahr tid, varje gång jag frågar vrf du inte bloggar får jag svaret : VAAAD troru jag orkr eller? HAHAHAHHA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela