Manuela

StudieOnsdag.

Publicerad 2010-09-14 23:06:43 i The diary,

I morgon har jag studie dag, alltså är jag ledig från skolan för att kunna göra mitt arbete hemma. Den här gången ska jag vara duktig och sitta hemma och plugga. HAHAHA.... Vem försöker jag lura?! Tar bussen till Trollhättan imorgon, ska hjälpa Zeljka rensa sina 4 garderober med kläder. Tjejen har noll koll på vad som finns i dom så vi ska helt enkelt utforska lite. Ja kan slå vad om att hon kommer hitta massa snygga plagg hon fortfarande kan använda. Det sorgligaste är att hälften av alla hennes kläder har prislappen kvar. Hon har inte ens använt kläderna utan slänger bara in dom i garderoben. Nu ska jag dock sova. Mitt öga är fortfarande svullet och rött men det ser otroligt mycket bättre ut idag än vad det gjorde igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela