Manuela

Söndag.

Publicerad 2010-09-05 21:38:48 i The diary,

Idag så har jag varigt i Trollhättan. Först åkte jag och mamma iväg och lämnade in datorn på lagning sen gick vi en stund i affärer, jag provade två tröjor men båda var ner till knäna och då blev jag sur så vi åkte. Är det omöjligt att hitta en tröja i lagom längd?! Som inte är ner till knäna, är det bara jag som inte tycker att det är snyggt?!
Eftersom jag blev så sur så åkte vi iväg till Zeljka där vi fikade och satt ute i solen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, diskuterade och drömde oss bort till Kroatien.
När vi åkte från Trollhättan så hälsade vi på hos min moster där farmor var, hon kom hem idag från Kroatien så det var roligt och träffa henne. Det var ett bra tag sedan vi hade setts.
Nu är jag i alla fall hemma och det har jag varigt ett bra tag. Har suttit och skrivit in allt i almanackan som mamma köpte till mig idag. Den är jätte söt som ni kan se på bilden. Men jag ska byta ut frambilden till en egen bild. Måste bara skriva ut en och det kommer säkert ta ett tag innan jag gör det. Eftersom jag är så lat!

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2010-09-06 11:09:56

Tack så jätte mycket! :) detsamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela