Manuela

Orientering!

Publicerad 2010-09-16 19:34:59 i The diary,

Vilken piss dag jag har haft! Dagen kunde ju inte börja bättre än med det att jag måste gå över till Edet i spö regnet för att ta bussen till Trollhättan. När jag är framme i Trollhättan så är det dags att ta bussen till stället där vi ska orientera. När vi väl fått ordning på allt och vi ska köra igång så går det bra. Men efter en stund så drar jag in oss på våtmark och vi sjunker ner till knäna! Vi måste över hela sk*ten och det är blött och geggigt över allt. När vi väl kommer ut så har vi ingen aning om vart vi är men vi får som tur hjälp av några på vägen.
Man kan säga att det inte va så roligt och när vi väl kom i mål så var vi helt slutkörda. Jag dessutom som inte hade sovit något va ganska grinig. Men jag hoppas inte att någon märkte det!
Efter orienteringen åkte jag till Zeljka eftersom jag inte hade några lektioner förutom Kroatiskan som började 16.30, där duschade jag och bytte om. Kunde ju inte kommit till Kroatiskan iklädd i det jag hade på orienteringen. Sen så åkte vi två in till stan en stund innan jag åkte iväg på min sista lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela