Manuela

OnsdagLedig.

Publicerad 2010-09-15 19:34:46 i The diary,

Min fina fläta! :)

Idag har jag varigt hos Zeljka&Sara. Jag har hjälpt Zeljka rensa i sina 4 garderober. Ni skulle sett allt som fanns där. Jag kan lova er att allt från långa jeans kjolar som användes för flera år sedan till super snygga toppar som hon kan använda när som helst. Vi fick i alla fall rensat allt och nu har hon kläderna som kan användas nu i en garderob och sommarkläder i de andra.
Eftersom rensningen tog oss hela dagen så har jag inte gjort så mycket mer förutom det små pauserna vi hade då vi fikade och åt. Nu när jag är hemma så ska jag ta en dusch och sen blir det bara att slappa eftersom det är orientering i morgon så jag måste spara på krafterna!

Kommentarer

Postat av: PAM :)

Publicerad 2010-09-15 19:44:18

snyggt! :)

sv: det är kanon med mig!

Postat av: rebecca

Publicerad 2010-09-16 08:30:10

sv: tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela