Manuela

Måndag!

Publicerad 2010-09-06 21:25:43 i The diary,

Den ändå roliga dagen är den långtråkigaste! Jag va i skolan och hade webbdesign, det var inte så jätte roligt då vi skulle lära oss om HTML- koder och jag kan ju så mycket om det då jag designar min blogg. Efter den lektionen så var jag hos Zeljka. Vi pratade skrattade och jag färgade hennes ut växt på håret. När det sedan var dags för nästa lektion som var Fotografisk bild så var jag taggad ända in på de 10 första minuterna. Men sen upprepade han allt han sa så det var lite väl tråkigt.
När jag kom hem så åt jag mat som mamma hade lagat och nu sitter jag och skriver på engelska uppsatsen som ska in imorgon. Måste göra klart den så ni kommer troligtvis inte höra något mer från mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela