Manuela

Måndag!

Publicerad 2010-09-13 22:03:49 i The diary,

Hejsan! Hur har eran dag varigt?! Tänkte att jag kunde fråga er innan jag berättar om min. Dagen började med extremt tråkiga lektioner och efter det skolval. Jag röstade på.. ja det lär ni inte få reda på.  Efter skolan gick jag till Zeljka&Sara. Vi hade det jätte kul, drack kaffe, pratade, kollade på Shan Atci och skrattade som galningar. När klockan var runt 4 började jag och Sara gå in till stan där vi mötte Zeljka som hade varigt hos läkaren och så åkte vi till Överby. Vi sprang runt där ett tag, även Amira var med som vi hade plockat upp på vägen. Jag hittade dock inget, man jag kunde inte koncentrera mig då mitt öga är helt rött och det typ kommer massa var ur de. Jag kan säga att det svider och irriterar jätte mycket. Vet inte hur jag ska klara av att sova inatt heller!

Kommentarer

Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

Publicerad 2010-09-13 22:26:09

:))

Postat av: bbs

Publicerad 2010-09-13 23:00:35

kaffe gör så att man sover ej, annars hur e det då?

Postat av: bbs

Publicerad 2010-09-14 11:25:19

oj. det låter inte bra, har du blivit smittad lr vad e felet?

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-09-14 11:27:52

sv: Med mig är det bara bra, vad hittar du på idag då?

Postat av: PAM :)

Publicerad 2010-09-14 20:15:06

sv: tack så mkt du1 :D

allt bra idag då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela