Manuela

Äntligen fredag!

Publicerad 2010-09-17 18:11:17 i The diary,

Jag har haft den helt okej dag. Va hos Sara&Zeljka en stund där jag och Sara bestämde lite låtar inför hennes födelsedags fest imorgon. Jag och Zeljka drack även kaffe och då läste hon till mig ur en bok om att man ska se på allt med kärlek försöka göra sin ilska/irritation/sorg till kärlek. Först förstod jag inte riktigt vad hon menade, men nu har jag varigt glad hela dagen och inte irriterat mig på något och det känns faktisk bättre än att sura hela tiden!
Dock blev jag väldigt förvånad när jag kom hem och såg att mamma hade vänt upp och ner på hela vardagsrummet. Blev nästan irriterad men lät det bara sjunka in och det börjar faktiskt se fint ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela