Manuela

Underbart!

Publicerad 2010-10-28 19:08:00 i The diary,



Det var så otroligt skönt att få skämma bort sig själv lite. jag behövde det verkligen och nu känner jag mig som en ny människa på topp! Att bara så små saker kan göra så mycket. Det är otroligt.
Dessutom måste jag tipsa er om ansiktsbehandlingen det var super bra och ni måste bara göra det! Det var så otroligt skönt och dom rensade porerna och vaxade ögonbrynen. Ett stort plus! Såklart klippte jag mig, hela 5 cm nästan. Det var lite jobbigt att se håret falla av men det behövdes och nu känner jag mig super fräsch! Förutom att jag kan behöva lite solarium färg, men det fixar jag imorgon.
Nu blir det plugg innan läggdags.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-10-28 20:07:39

Ja!! Salam e pimp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela