Manuela

Tisdag.

Publicerad 2010-10-26 19:30:29 i The diary,


Nu är jag hemma. På Överby finns det inget vettigt, allting är otroligt ful enligt min smak. Sen så finns det kanske någon grej som jag kanske skulle kunna sätta på mig, men då finns ju inte storleken som jag behöver. I alla fall så tänker jag inte åka dit tills dom skärper sig och får in snyggare kläder! Dom slösar bara min tid. Dessutom så renoverar de i min favorit affär, H&M så det ser ut som ett bombnedslag. Man blir så irriterad att det är så stökigt och då orkar man inte ens kolla vad som finns.
Nu tänkte jag ta och hoppa in i duschen, i natt sover jag hos farmor så jag slipper promenera hela 3 km vägen till bussen imorgon. Men jag slänger in några tidsinställda inlägg som kommer upp senare och imorgon till jag får tag på en dator igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela