Manuela

Tiden rinner bara iväg.

Publicerad 2010-10-17 18:37:19 i The diary,


Min Lördag var otroligt rolig, först så var det iväg på Girl-fun. Vi tjejer hade jätteroligt, åt god mat och fånade oss med kameran. Var mätt som tusan när mamma kom och hämtade upp mig. Efter att jag varigt där åkte vi till Zeljka som firade sin födelsedag. Där stoppade jag i mig mer god mat och en fjärdedel av Daim tårtan. När jag sedan skulle lägga mig för att sova så hade jag så ont i magen av allt jag hade ätit.
Eftersom jag la mig så sent så vaknade jag sent idag också, tiden har bara runnit iväg och jag har inte gjort någonting. Eftersom det är så sent ska jag fortsätta med det. Även lägga upp det jag har shoppat den senaste tiden så ni får se. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela