Manuela

Ny vecka, nya tag.

Publicerad 2010-10-25 07:03:44 i The diary,


Otroligt nog så lyckades jag ta mig upp ur sängen när klockan ringde 6.00, jag trodde inte jag skulle lyckas då jag inte somnade någon gång efter klockan 00.00. Men det gick nästan galant, förutom när jag gick fram till kaffe bryggaren och koka kaffe så har vi inga kaffe filter kvar! Då ville jag bara slänga mig i sängen.
Nu har jag i alla fall gjort mig i ordning och packat väskan. Det är en lång skoldag jag slutar inte fören klockan är 17.15. Men den sista lektionen som är på nästan 3 h är Fotogarfisk bild så jag har inget emot att vi slutar så sent.
Kör på ett tidsinställt inlägg också nu när funktionen är här ( det var på tiden ) Dagens dresscode kommer upp runt klockan 11 så kika in då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela