Manuela

Lördag!

Publicerad 2010-10-09 21:56:03 i The diary,

Triss i konstiga människor! ;) Alla på sitt speciella sätt <3


Idag så stressade jag iväg hemifrån för att hinna med bussen till Trollhättan. Var hos Zeljka först där vi gjorde oss i ordning. Alla 4 slogs om spegeln i hallen. Nja, nästan i alla fall.
När klockan va lite innan 16 så åkte vi iväg till kyrkan. Efter var det fika hos Zeljka. När vi fikat klart så satt jag och Sara på hennes rum och funderade på vad vi skulle göra. Då kom vi på att spela Tecken 3 på PS2, skit kul! Jag spöa Sara första gången då vi körde med 2 mot 2 spelare. Men sen när vi körde 1 mot 1 då gick det inte så bra för mig längre.
Nu är jag hemma i alla fall. Har precis ätit och varigt lite social på Facebook. Ska sätta mig och kolla på Vampire diaries som jag började kolla på igår och nu är jag besatt. Är på Säsong 1 avsnitt 5.

Kommentarer

Postat av: Dennis

Publicerad 2010-10-10 16:39:53

Gud vad du är vacker! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela