Manuela

KATASTROF!

Publicerad 2010-10-26 15:37:11 i The diary,

Idag så försov jag mig, men på något sätt hann jag vakna 10 minuter innan bussen gick. Det blev att dra på sig det första bästa och borsta tänderna i raketfart innan jag sprang ut till bussen. Jag tror allt alla som såg mig trodde jag va ett moster innan jag satte upp håret eftersom jag inte hann borsta det.
När jag kom till skolan var det prov i Historia, vi skulle i grupper skriva en sammanfattning om boken Vete, Vapen & Virus. Det gick ganska bra. Resten av skoldagen bestod av att folk skrattade åt mig när jag skrattade. Jag "grisar" när jag skrattar och folk tycker att det är jätte roligt, men själv så tycker jag att det är pinsamt!
Nu är jag hemma hos Sara, vi ska snart åka iväg till Överby. Det får bli en sväng dit idag och sedan hem och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela