Manuela

Hemma bra men borta bäst!

Publicerad 2010-10-23 23:47:27 i The diary,


I morse när jag vakna så orkade jag inte ens dra mig upp ur sängen utan jag låg och kollade på film. Glömde bort tiden helt och hållet och helt plötsligt ropar mamma att vi ska åka om 20 minuter. Jag hoppar upp ur sängen och drar på mig det första bästa, eftersom jag sov med inbakad fläta slapp jag stå och fixa med håret, släppte bara ut det.

När jag kommer till Sara ser jag att hon har tagit fram exakt lika dana plagg som jag har på mig, eftersom jag inte kunde byta kläder då jag redan va hos henne och hon inte orkade rota fram något annat så gick vi till kyrkan i lika dan outfit. Men det gjorde inte oss något.

Efter kyrkan åkte jag hem till dem igen, där fikade vi allt från bakelser till små kakor och popcorn, stämningen var också bra med mycket skratt och trevligt folk. Men när jag satt på  bussen på väg hem kände jag hur det vred sig i magen efter allt jag hade ätit.

Nu är jag då hemma ligger och kollar på tv medan jag håller mig uppdaterad på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela