Manuela

FREDAG!

Publicerad 2010-10-08 15:17:17 i The diary,


Bild från Saras födelsedags fest (:

Är just nu hos Sara, vi har precis ätit och fikat. Måste säga att Zeljka gör det godaste kaffet! Jag har inget planerat för dagen utan det blir väll att hänga i Trollhättan ett tag till innan jag drar mig hemåt.
Skolan idag var riktigt slapp, vi kollade bara på film på 2 timmars lektionen som är den ända vi har på fredagar. Filmen var jätte bra och jag blev helt tårögd i slutet. Markus är bra på att välja filmer. Dessutom va det tur att vi bara kollade på film idag för jag hade aldrig orkat lyssna på honom i två timmar oavbrutet. Hjärnan står på vila idag.
Vi hörs när jag är hemma ikväll, ska vara lite social nu och inte bara sitta här och blogga. Kramar!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-10-08 16:52:24

haha lägg av, jag är smart! :D

Postat av: matilda

Publicerad 2010-10-09 10:53:45

gud vad fin bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela