Manuela

Vad då snöstorm?!

Publicerad 2010-11-09 20:11:51 i The diary,

I morse drog jag mig på något sätt upp ur sängen. Jag gjorde mig i ordning och ska gå in i köket. Då ser jag att det är snöstorm ute! Jag kunde inte tro mina ögon, så med mina största förhoppningar om att bussen inte ska komma så går jag och ställer mig vid hållplatsen. Stod där i cirka 10 minuter och när jag trodde att bussen inte skulle komma så är jag på väg att börja gå hemåt med en glad min, dock till min förvåning så ser jag bussen komma precis när jag ska gå över vägen!
Skoldagen var inte så intressant. Efter skolan så tog jag en fika med Zeljka innan jag åkte hem. Men det värsta på hela dagen var bussresan hem. Bussen kunde inte åka upp för en backe och sen körde den 10 km i timmen innan busschauffören stannade bussen och allt stängdes av i bussen. Han gick ut och pilla lite, sen kom han tillbaka och den fungerade som tur va och jag kom hem. Lite sent, men bättre sent än aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela