Manuela

Skjut mig!

Publicerad 2010-11-08 22:38:31 i The diary,

Hade en helt okej skoldag idag, det berodde på att jag i natt sov cirka 1 timma. När jag sover mindre än, 2 timma så blir jag super glad och skrattar, men om jag sover mellan 3 - 4 timmar och sen vaknar då är jag ilsken som en tiger. Men idag var jag super glad, jag skrattade och alla andra skrattade åt mig. Då jag "grisar" när jag skrattar. Men jag är speciell!
Efter skolan drog jag mig till Sara där vi hade det super roligt, men det är inte konstigt jag har det alltid super trevligt med Sara/Syster/Bästaste i världen/ Sötast/ (Jag kan fortsätta till över imorgon)
Runt 18 drog jag mig hemåt och det jag fruktade hände såklart. Illamåendet kom på bussen, att jag fortfarande är krasslig gjorde inte det hela bättre. När jag skulle kliva av bussen kunde jag knappt stå på benen som dom skakade och hur jag tog mig hem från busshållplatsen vet jag inte. När jag kom hem så va det lite sörja som kom upp och sen så somnade jag. Har sovit i cirka 2 timmar så nu känner jag mig lite bättre.
En annan sak är att mamma verkligen har blivit FB beroende, jag fick köra värsta Bond uppdrag för att smuggla in den i rummet. Men nu är hon sur!
Rätt åt henne, min data mina regler! Haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela