Manuela

Måndag!

Publicerad 2010-11-29 20:18:25 i The diary,

Denna dagen började som en katastrof. I morse stod jag ute i kylan i 30 minuter och väntade på bussen. Eftersom den aldrig kom så gick jag hem och efter 20 minuter promenerade jag iväg till Edet för att ta nästa buss till skolan. Jag missade webbdesignen och jag ville så gärna gå på den lektionen kände mig extra taggad idag!
Skoldagen var väldigt seg idag, men på håltimmen satt jag med Adnan. Tror inte jag har skrattat så mycket sen gud vet när. Haha.
När jag skulle till bussen träffade jag Zeljka som körde mig ner till stan. Vi kikade även in i några affärer tillsammans innan hon åkte vidare till Över by och jag hem. Planerade att åka till farmor när jag hade kommit till Edet, men hon hade visst glömt bort det så jag fick promenera hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela