Manuela

Mamma gör mig galen! ;)

Publicerad 2010-11-07 21:17:13 i The diary,

Min mor skaffade Facebook idag, såklart så fasnade hon för det direkt och slösade bort flera timmar vid datorn. Det är den stora anledning till varför jag inte har bloggat idag. Sen så kan hon ju inget så hon frågar om allting hela tiden, det gör mig galen. Jag hatar att förklara hur allting ska vara. Speciellt när personen inte förstår! Haha.
Har inte lagt någon tid på pluggandet som planerat för jag fick feber men den verkar försvinna nu så det är bra. Imorgon är det ju skola och jag måste dit!

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-11-08 17:30:18

sv: härligt att höra! allt är superbra med mig:)

Postat av: nesrin

Publicerad 2010-11-08 21:16:29

hahaha skön mamma ! facebook o grejer..

Postat av: Sara

Publicerad 2010-11-08 22:25:24

Hahaha åh vi skulle aldrig visat våra morson facebook! Nu ockuperar dem våra datorer ju :( HAHAAHA <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela