Manuela

Jag bara försvinner.

Publicerad 2010-11-03 23:07:31 i The diary,



Planerade egentligen att vara hemma idag eftersom jag har åkt på en förkylning, men efter 3 timmar vid datorn så tröttnade jag. Klockan var kanske runt 14.30 när jag drog mig upp till Trollhättan. Åkte till Sara&Zeljka, där fikade vi och åt mat innan jag och Zeljka åkte till Över by. Vi lämnade in Saras mobil på lagning och kollade lite i butikerna.
Vid stängnings dags så åkte vi tillbaka till dem. Då satte jag mig med Sara,Nancy&Ronza i Saras säng för att kolla på rysare. Båda var bra eller i alla fall de bitarna jag såg. Den ena filmen såg jag från mitten till slutet och den andra från början till mitten. Haha! Runt 22.00 tog jag bussen hem och mamma plockade upp mig på busshållplatsen, så snäll hon är. Det var tur för jag hade aldrig vågat gå hem i mörkret. Nu ska jag hitta något sött att äta och kolla på C.I.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela