Manuela

Emelies födelsedag!

Publicerad 2010-11-13 19:32:49 i The diary,

Ni ser en del av klänningen, men håret är inte klart!


Idag så har vi firat min lilla kusin Emelie. Som fyllde hela 15 år idag, stort grattis tjejen!
Vi var och Bowlade först. Jag vann över alla på 2 serien! Stolt. Sen har vi Emelies pojkvän och hon själv som gillade att skjuta i rännan hela tiden. Vet inte riktigt vad dom tror bowling går ut på?!
Efter att ha Bowlat i 2 timmar så åkte vi till Donken där vi åt hamburgare och efter åkte vi hem till dom för att fika. Sen så trollade jag med kort för Thommy, han är så rolig fattar ingenting. Jag tror jag visade han samma trick 20 gånger. Men han är ju lite trög. Haha.
Nu är jag hemma håller på att göra mig i ordning. Ni får se senare vad jag valde. Nu väntar håret och smink. Måste även sätta kameran på laddning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela