Manuela

African Rooibos.

Publicerad 2010-11-06 21:40:12 i The diary,


Jag blir ju aldrig frisk! Det är så otroligt jobbigt med allt hostande, men det vet ni säkert redan så mycket jag tjatar om det hela. Men jag har inget annat att skriva, jag ligger bara här hemma i sängen eller de få gångerna då jag förflyttar mig till soffan och ser på TV. Så nu trycker jag i mig en stor kopp te i förhoppning om att det ska minska hostan lite.
Försökte plugga förut men det går inte hjärnan kan inte koncentrera sig det minsta. Jag får helt enkelt plugga imorgon, försöka duger inte då utan det måste göras.

Kommentarer

Postat av: hanna johnsen

Publicerad 2010-11-07 11:55:02

god förbättring

Postat av: Phelicia

Publicerad 2010-11-07 12:57:49

sv: Tack så mycket! :D



Söt blogg du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela