Manuela

Tacos!

Publicerad 2010-05-20 19:26:09 i The diary,


Hejsan, har inte haft tid att uppdatera i bloggen fören nu. När jag kom hem från skolan åkte jag och mamma iväg till Boströms för att köpa lite ingredienser till Tacos som vi sedan lagade när vi kom tillbaka hem. Jag kan säga er att det var hur gott som helst och nu är jag propp mätt!
I skolan idag så höll jag på att sjå ihjäl mig i trappan när jag ramlade. Detta beror på att Lana inte var med när jag traskade i trappan för då hade hon tagit tag i mig så jag slapp slå i ryggen så hårt som jag gjorde. Hade även ett muntligt förhör i psykologin som inte gick så bra som jag hoppats, men det fina vädret gjorde mig på så bra humör att jag inte tänkte på det så mycket.
Nu blir det städning, måste verkligen städa det är hur stökigt som helst här hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela