Manuela

Plugg.

Publicerad 2010-05-25 18:10:52 i The diary,

Dagen har inte varigt min bästa, när jag kom till skolan hade jag otroligt ont i min mage. Men som tur hade Lana lite knark hon gav mig, ne inte riktigt knark! Utan någon tablett mot magont som jag inte vet vad den heter. Men jag kallar alla tabletter knark till och med Alvedon.
Mitt prov gick helt okej jag fick ett G nu ska jag bara ha muntligt så jag kan få ett Godkänt i Psykologi.
Efter skolan va vi hos Sara och Zeljka, det var lite drama mellan mig och mamma men det blir så ibland. När jag kom hem lagade vi mat och så käkade vi. Nu gör jag inget speciellt men jag ska byta till mjukis kläder och sen ska jag plugga Geografi, har ett prov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela