Manuela

Orientering.

Publicerad 2010-05-19 06:42:26 i The diary,

Vad sur jag ser ut när jag är ny vaken!

God morgon på er. Har ni sovit bra?, det har i alla fall inte jag. Jag har sovit alldeles för lite, bara 5 timmar. Det är kört för min del, kommer bara lägga mig och somna på någon bänk i skolan. Jag borde planerat bättre och gått o lagt mig tidigare igår, eftersom vi ska orientera idag så skulle jag behöva så mycket energi som möjligt. Jag hoppas i alla fall att det går bra och att jag inte går vilse i skogen, har ju aldrig orienterat i skogen i Trollhättan. Nu måste jag fortsätta att göra mig i ordning men önska mig Lycka till! Det lär jag behöva.

Kommentarer

Postat av: Sara ♥

Publicerad 2010-05-19 11:14:17

Lycka till gumman! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela