Manuela

Onsdag!

Publicerad 2010-05-26 22:49:25 i The diary,

Idag har det varit en riktigt trevlig dag, skolan gick fort och geografi provet gick inte det bästa. Men jag hoppas på ett Godkänt i Geografi.
Efter skolan gick jag till Sara och Zeljka, jag råka slå Sara på armen så hennes kamera gick i golvet. Fick hänga med Zeljka till Överby och lämna in den. Vi traskade även runt i lite affärer och jag fick med mig några fina plagg hem, visar upp dem i ett senare inlägg.
När jag kom fram hem till Edet så skulle jag till mina kusiner, vi åt god grillad mat, Natalie gjorde rosett frisyr på mig och jag fick även en massage. Sen så blev det lite roliga ut klädnader och såklart fotade vi alla. Så fort jag har fått bilderna av Emelie ska jag lägga upp dem. Nu ska jag ta mig en dusch, men först dagens inköp! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela