Manuela

Mitt första år på Måg!

Publicerad 2010-05-27 22:16:57 i The diary,

Då och nu, inte så stor skillnad ändå

 


 

Har precis skrivit klart en uppsats om hur jag uppfattade mitt första år på gymnasiet. Hur jag har haft det, vad som har hänt och så vidare. Det gick ganska fort ändå, när man kom in i skrivandet så flöt det på. När man tänker efter så har tiden gått så otroligt fort och det känns som att det var igår jag klev in genom dörrarna till min nya skola.
Jag har en till uppsats men jag hinner inte skriva klart den idag har påbörjat lite. Får göra klart den under helgen om det inte blir försent att lämna in den. Men nu är det lite kvar bara, jag ska försöka få det gjort och sen njut av ledigheten!
Nu ska jag gå och lägga mig för jag är otroligt trött och jag vill inget annat än att sova, men först tänkte jag kolla om min kusin kan skicka bilderna från igår så jag kan lägga in dom innan jag lägger mig! Jag får se om hon orkar skicka dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela