Manuela

Måndag.

Publicerad 2010-05-31 18:54:07 i The diary,

Man riktigt känner att arbetsväckan har börjat, jag har stressat så otroligt mycket att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv. Men jag ska se de från den ljusa sidan, har bara 3 uppgifter kvar i skolan. Inlämningar i Matte och Svenska och ett muntligt förhör i Psykologi. Idag hinner jag inte börja på något då jag är så otroligt trött, utan jag skjuter på det till imorgon. Det får bli en plugg Tisdag imorgon.
Nu så tvättar jag fortfarande, ska springa ner dit nu. Faktiskt, otroligt jobbigt. Men när mamma är skadad får man ställa upp.

Kommentarer

Postat av: mersiha

Publicerad 2010-05-31 19:31:09

jaag har vart och shoppat, hur mår du idag då?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela