Manuela

Jag borde bli kock!

Publicerad 2010-05-30 17:29:18 i Something's cooking,


Jag har aldrig i hela mitt liv lagat såhär god mat som idag. Jag trodde inte ens att jag kunde laga mat för när jag bakar så blir det alltid bränt och misslyckat, men mat och bakelser är ju inte samma sak. Jag är mycket bättre på att laga riktig mat vet jag nu. Nu kan jag laga min egna mat varje dag.
Maten bestod av Potatis kokade i salt, peppar och vegeta (en kroatisk krydda), Fisken var köpt så jag bara tillagade den i ugnen och på tomaterna är det salt och fransk sallads krydda. Till sist över hela maten, så saltade jag en extra gång med grov salt och tog lite grov peppar, jag hällde sedan en lagom mängd olivolja över. Resultatet blev enligt min smak fantastiskt! Dessutom är jag hur mätt som helst nu.

Kommentarer

Postat av: mersiha

Publicerad 2010-05-30 17:44:21

jaag mår bara bra va har du gjort idag då?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela