Manuela

Ibland är det inte lätt!

Publicerad 2010-05-28 20:17:08 i The diary,

Bilden är lånad HÄR ifrån!


Har precis städat klart, nja nästan. Jag orkade inte damma det gör jag en annan dag. Men jag tänkte berätta om en rolig sak, för er inte så rolig för mig. Det var såhär att jag precis hade burit in dammsugaren i rummet och skulle börja dammsuga, men då ringde telefonen så jag gick och svara. Det var farmor som ringde från Kroatien, så vi satt och pratade i några minuter. När jag senare skulle sätta igång dammsugaren så ville den inte fungera, jag förstod inte varför utan jag bara fortsatte att trycka på knappen. Dessutom slog jag till den lite i förhoppning om att den skulle fungera. Efter några minuter hade gått så insåg ju jag en sak.... Jag hade glömt stoppa in kontakten till dammsugaren i el uttaget!

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2010-05-28 20:55:22

allt bra idag?

Postat av: moa

Publicerad 2010-05-28 21:18:30

Jo jag vet! det är jätte snyggt att ha tunna vanliga svart strumpbyxer under okså, som jag hade på bilden ovan. SÅ nice.



Härligt, bara bra.

Postat av: emelie

Publicerad 2010-05-28 22:11:31

nä jag fick med reda på det. jävla skit!

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-05-28 22:19:04

SV: tack detsamma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela