Manuela

God morgon!

Publicerad 2010-05-29 10:28:17 i The diary,

Vaknade upp av att solstrålar lyste in genom persiennerna och rakt i ögonen på mig. Men jag blev glad när jag såg att solen sken i dag, det känns som att det kommer bli en bra dag!
Planerna inför dagen är att åka till Trollhättan och vara med Sara medan hon jobbar, sen ska jag förbi Zeljka en sväng och till sist ska jag till Lana där vi ska kolla på Eurovision song contest och så ska jag sova där så uppdateringen kommer inte bli så bra. Men jag ska försöka mobilblogga  några gånger.
Nu ska jag äta frukost och börja göra mig i ordning, det kommer ta lång tid att borsta ur håret. ser ut som att jag har ett fågelbo på skallen!

Kommentarer

Postat av: elin kärlek♥

Publicerad 2010-05-29 12:42:03

Jag tycker det är så skönt att vakna upp med solen i ögonen :)

Postat av: elin kärlek♥

Publicerad 2010-05-29 13:21:22

Kul att du gillade outfiten, en perfekt sommar outfit tycker jag :)

Postat av: mersiha

Publicerad 2010-05-29 13:31:28

fiin blogg vad gör du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela